[:es]47 denuncias en Castellón en el primer fin de semana de cierre de 1.720 vehículos controlados[:ca]47 denúncies a Castelló en el primer cap de setmana de tancament de 1.720 vehicles controlats[:]

Las denuncias suponen apenas un 2,73% con respecto a la totalidad de vehículos controlados,

[:es]

La Policía Local de Castelló ha realizado 47 propuestas de sanción desde el viernes y hasta la mañana de este lunes por vulnerar el cierre perimetral de la ciudad decretado por el Gobierno valenciano. Las denuncias suponen apenas un 2,73% con respecto a la totalidad de vehículos controlados, que han sido 1.720 por parte del cuerpo local de policía. La alcaldesa de Castelló, Amparo Marco, ha destacado que estos datos reflejan que la práctica totalidad de la ciudadanía cumplió con esta medida y ha agradecido el “comportamiento responsable” de los y las vecinas de Castelló.

“Castelló ha superado el primer fin de semana de cierre perimetral con un comportamiento ejemplar y sin incidencias destacables”, ha apuntado Marco. Cabe recordar que Castelló es una de las ciudades con población superior a 50.000 habitantes de la Comunidad Valenciana afectadas por la limitación de entrada y salida de personas desde las 15.00 horas del viernes a las 6.00 horas de la mañana del lunes. Una medida aprobada, junto a otras, en base al decreto 2/2021, de 24 de enero, del presidente de la Generalitat.

La Policía Local de Castelló activó desde el pasado viernes un dispositivo especial de control de vehículos, en coordinación con otras fuerzas y cuerpos de seguridad del Estado, para velar por el cumplimiento de esta restricción.

En total, desde el pasado viernes se ha realizado una treintena de dispositivos de control e inspeccionado las entradas y salidas de 1.720 vehículos. De ellos, se han propuesto para sanción un total de 47 casos, lo que supone un 2,73% de los controles. El concejal de Seguridad Pública y Emergencias, David Donate, ha recalcado que en la inmensa mayoría de desplazamientos realizados y controlados por los agentes se ha constatado que cumplían con la medida dictada. “El primer fin de semana de cierre perimetral de Castelló ha discurrido sin incidencias destacables y con un gran trabajo de la Policía Local, en coordinación con el resto de fuerzas y cuerpos de seguridad del Estado, para garantizar el cumplimiento de la restricción”.

[:ca]La Policia Local de Castelló ha fet 47 propostes de sanció des del divendres i fins al matí d’este dilluns per vulnerar el tancament perimetral de la ciutat decretat pel Govern valencià. Les denúncies suposen a penes un 2,73% respecte a la totalitat de vehicles controlats, que han estat 1.720 per part del cos local de policia. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha destacat que estes dades reflecteixen que la pràctica totalitat de la ciutadania va complir amb esta mesura i ha agraït el “comportament responsable” dels i les veïnes de Castelló.

“Castelló ha superat el primer cap de setmana de tancament perimetral amb un comportament exemplar i sense incidències destacables”, ha apuntat Marco. Cal recordar que Castelló és una de les ciutats amb població superior a 50.000 habitants de la Comunitat Valenciana afectades per la limitació d’entrada i sortida de persones des de les 15.00 hores del divendres a les 6.00 hores del matí del dilluns. Una mesura aprovada, al costat d’unes altres, sobre la base del decret 2/2021, de 24 de gener, del president de la Generalitat.

La Policia Local de Castelló va activar des de divendres passat un dispositiu especial de control de vehicles, en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat de l’Estat, per a vetllar pel compliment d’esta restricció.

En total, des de divendres passat s’ha realitzat una trentena de dispositius de control i inspeccionat les entrades i sortides de 1.720 vehicles. D’ells, s’han proposat per a sanció un total de 47 casos, la qual cosa suposa un 2,73% dels controls. El regidor de Seguretat Pública i Emergències, David Donate, ha recalcat que en la immensa majoria de desplaçaments realitzats i controlats pels agents s’ha constatat que complien amb la mesura dictada. “El primer cap de setmana de tancament perimetral de Castelló ha discorregut sense incidències destacables i amb una gran feina de la Policia Local, en coordinació amb la resta de forces i cossos de seguretat de l’Estat, per a garantir el compliment de la restricció”.[:]

CatalanSpanish