[:es]Un hombre herido tras ser atropellado por un coche en Puerto de Sagunto[:ca]Un home ferit després de ser atropellat per un cotxe en Port de Sagunt[:]

Un peatón de 56 años resultó herido ayer tras ser atropellado por un coche en la avenida del Nueve de Octubre en Puerto de Sagunto.

AVL

[:es]Un peatón de 56 años resultó herido ayer tras ser atropellado por un coche en la avenida del Nueve de Octubre en Puerto de Sagunto.

A las 19:20 horas de ayer se alertó al CICU de que un hombre había sido atropellado por un coche. Hasta el lugar se desplazó una unidad del SAMU, cuyo equipo médico asistió al peatón de 56 años por policontusiones.

Posteriormente, el herido fue trasladado al hospital de Sagunto en la ambulancia de soporte vital avanzado.[:ca]Un vianant de 56 anys va resultar ferit ahir després de ser atropellat per un cotxe en l’avinguda del Nou d’octubre en Port de Sagunt.

A les 19.20 hores d’ahir es va alertar al CICU que un home havia sigut atropellat per un cotxe. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va assistir al vianant de 56 anys per policontusions.

Posteriorment, el ferit va ser traslladat a l’hospital de Sagunt en l’ambulància de suport vital avançat.[:]

- Advertisement -
CatalanSpanish