Mor un militar després de rebre la vacuna d'AstraZeneca

Un militar de l'Exèrcit de Terra, que es trobava en estat molt greu per un trombe, ha mort a Pamplona.

Un militar de l'Exèrcit de Terra, que es trobava en estat molt greu, ha mort este divendres a Pamplona, ​​on es trobava hospitalitzat.

La mort ha estat confirmat pel Govern de Navarra que ha informat que el Centre de Farmacovigilància de el Departament de Salut ha rebut una notificació d'un "esdeveniment advers amb desenllaç fatal" d'una persona que havia estat inoculada amb la vacuna d'AstraZeneca el 7 d'abril.

El cap de 35 anys ha mort després de patir una "trombosi de pits cerebrals amb trombocitopènia i hemorràgia cerebral", segons el Govern de Navarra que ha comunicat este esdeveniment advers a l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) així com la resta de Centres Autonòmics de Farmacovigilància.

CatalanSpanish