[:es]Los bomberos rescatan un cadáver que se encontraba en un balcón de Almassora[:ca]Els bombers rescaten un cadàver que es trobava en un balcó d’Almassora[:]

Los bomberos han acudido al rescate de una persona tumbada en un balcón y al acceder han comprobado que ya había fallecido.

[:es]El Consorcio de Bomberos de la Provincia de Castellón ha informado a las 18.24 de la movilización de una unidad desde el Parque de la Plana alta para rescatar a una persona que estaba tumbada en el balcón de su vivienda de Almassora.

Al llegar al punto de rescate y acceder al balcón mediante el vehículo de intervención en altura han podido comprobar que la persona se encontraba fallecida.

La Guardia Civil se ha hecho cargo de la investigación.[:ca]El Consorci de Bombers de la Província de Castelló ha informat les 18.24 de la mobilització d’una unitat des del Parc de la Plana alta per a rescatar a una persona que estava tombada al balcó del seu habitatge d’Almassora.

En arribar al punt de rescat i accedir al balcó mitjançant el vehicle d’intervenció en altura han pogut comprovar que la persona es trobava morta.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.[:]



CatalanSpanish