[:es]La alcaldesa de Castellón cuestiona a su propio concejal de Educación[:ca]L’alcaldessa de Castelló qüestiona al seu propi regidor d’Educació[:]

Amparo Marco: "...el señor Mezquita, que es el concejal delegado de Educación, que no se si él tampoco sabrá si es o no es.. o deja de ser porque también parece ser que no"

[:es]Las desavenencias o discrepancias entre socialistas y Compromís, socios de gobierno por l’Acord de Fadrell, en la capital de la Plana, se han vuelto a evidenciar hoy con un comentario de la alcaldesa en el Pleno. Esta vez, el punto de fricción ha sido el papel de su propio concejal delegado de Educación, Francesc Mezquita, en referencia a todo el tema de la semana de la Magdalena en el ámbito escolar y la “patata caliente” que en las últimas semanas se han pasado representantes de las dos formaciones políticas.

Amparo Marco, al contestar a una pregunta realizada por la concejala popular Maria España quien referenciaba este cruce de declaraciones echando siempre la responsabilidad a las Consellerias de distinto color político, se ha referido a Francesc Mezquita. La alcaldesa ha aludido al último Consell Escolar Municipal que se convocó a petición suya, dado que es quien tiene esas competencias delegadas, aunque ha cuestionado que su concejal, miembro de Compromís, tenga constancia de ello. “El señor Mezquita, que es el concejal delegado de Educación, que no se si él tampoco sabrá si es o no es.. o deja de ser porque también parece ser que no”, ha apuntado la alcaldesa.[:ca]Les desavinences o discrepàncies entre socialistes i Compromís, socis de govern per l’Acord de Fadrell, en la capital de la Plana, s’han tornat a evidenciar avui amb un comentari de l’alcaldessa en el Ple. Esta vegada, el punt de fricció ha estat el paper del seu propi regidor delegat d’Educació, Francesc Mezquita, en referència a tot el tema de la setmana de la Magdalena en l’àmbit escolar i la “patata calenta” que en les últimes setmanes s’han passat representants de les dos formacions polítiques.

Amparo Marco, en contestar a una pregunta realitzada per la regidora popular Maria España qui referenciava este encreuament de declaracions tirant sempre la responsabilitat a les Conselleries de diferent color polític, s’ha referit a Francesc Mezquita. L’alcaldessa ha al·ludit a l’últim Consell Escolar Municipal que es va convocar a petició seua, atés que és qui té estes competències delegades, encara que ha qüestionat que el seu regidor, membre de Compromís, tinga constància d’això. “El senyor Mezquita, que és el regidor delegat d’Educació, que no sé si ell tampoc sabrà si és o no és.. o deixa de ser perquè també sembla que no”, ha apuntat l’alcaldessa.[:]

CatalanSpanish