[:es]Compromís Teulada-Moraira califica de “indigna” la moción de censura[:ca] Compromís Teulada-Moraira qualifica de “indigna” la moció de censura[:]

L'alcaldessa Rosa Vila assegura que "el PSOE ha treballat sempre al servei de l'oposició, liderada pel PP"

[:es]Ante la moción de censura presentada por PP y los ediles del PSOE Alejandro Llobell y Héctor Morales para desbancar de la alcaldía a Rosa Vila, Compromís ha calificado este hecho como de “indigno”.

La alcaldesa Rosa Vila, asegura que el PSOE “ha trabajado al servicio de la oposición liderada por el partido popular, han ido de la mano y de forma conjunta han perseguido el desprestigio de este equipo de gobierno. Ahora se materializa aquello que ya dijimos y que muchos no quisieron ver”. Y además recalca que el principal objetivo de Compromís es el bien de Teulada-Moraira, por el que trabajan “con mil trabas, dignidad y mucho trabajo”. 

El PP ha perseguido a los regidores expulsados de Cs y ahora ellos firman un pacto para hacer aquello que han denunciado siempre como ilegítimo, antinatural y de la vergüenza. Ahora parece que por una silla y un sueldo, no los molesta tanto hacer pactos. Cómo dice el chiste valenciano: “Vergüenza caballeros, vergüenza!””, apunta la alcaldesa.

Y para terminar recuerda que “la voz firme de la gente de Teulada y Moraira que quiere un cambio real y honesto no la pueden echar del ayuntamiento ni con 100 mociones de censura, representaremos esta voz con dignidad hasta que los votos de las personas hablan a las urnas otra vez. Para nosotros todo no vale en política y volveremos a ganar. Mientras tanto, estamos en plena pandemia. Seguiremos trabajando hasta el último minuto por las personas”.[:ca]Davant la moció de censura presentada per PP i els edils del PSOE Alejandro Llobell i Héctor Morales per a desbancar de l’alcaldia a Rosa Vila, Compromís ha qualificat aquest fet com de “indigne”.
La alcaldessa assegura que el PSOE “ha treballat al servei de l’oposició liderada pel partit popular, han anat de la mà i de manera conjunta han perseguit el desprestigi d’aquest equip de govern. Ara es materialitza allò que ja vam dir i que molts no van voler veure”.
I a més recalca que el principal objectiu de Compromís és el bé de Teulada-Moraira, pel qual treballen “amb mil traves, dignitat i molta faena”.

“El PP ha perseguit els regidors expulsats de Cs i ara ells signen un pacte per a fer allò que han denunciat sempre com a il·legítim, antinatural i de la vergonya. Ara sembla que per una cadira i un sou, no els molesta tant fer pactes. Com diu l’acudit valencià: “Vergonya cavallers, vergonya!””, apunta la alcaldessa.
I per a acabar recorda que “la veu ferma de la gent de Teulada i Moraira que vol un canvi real i honest no la poden tirar de l’ajuntament ni amb 100 mocions de censura, representarem aquesta veu amb dignitat fins que els vots de les persones parlen a les urnes una altra vegada. Per a nosaltres tot no val en política i tornarem a guanyar. Mentrestant, estem en plena pandèmia. Continuarem treballant fins a l’últim minut per les persones”.[:]

Lo más leído

CatalanSpanish