[:es]Cullera suspende las Fiestas Mayores por la pandemia[:ca]Cullera suspén les Festes Majors i ajorna el Certamen Nacional de Bandes ‘Ciutat de Cullera’[:]

Además, también aplaza el Certamen Nacional de Bandas ‘Ciutat de Cullera’.

[:es]El Ayuntamiento de Cullera ha decidido, de acuerdo con el resto de las agentes y entidades civiles y religiosas implicadas, suspender las Fiestas Mayores de Cullera del año 2021 así como aplazar la celebración del Certamen Nacional de Bandas ‘Ciutat de Cullera’. Ambos acontecimientos se celebran tradicionalmente en la primavera.

“Una decisión que va en la línea de todo lo que estamos haciendo desde el inicio de la pandemia que es prevenir y tomar todas las medidas necesarias para que los riesgos sean los mínimos”, ha explicado el alcalde de la localidad, Jordi Mayor.

Cabe señalar que la celebración de ambos acontecimientos locales, suponen un atractivo que siempre acumula un gran número de visitantes, unas masificaciones que a estas alturas no son recomendables a causa de la crisis sanitaria actual tanto en el municipio como en el resto del territorio nacional.

Se trata del segundo año consecutivo que el consistorio se ve obligado a suspender las Fiestas Mayores y aplazar el Certamen ‘Ciutat de Cullera’ como consecuencia de los efectos que está provocando la pandemia de la Covid-19.

De hecho, Mayor ha manifestado que “el año pasado estábamos en un confinamiento total y ahora los datos que tenemos tampoco son tan buenos como para pensar que en los meses más inmediatos estaremos en disposición de estar en una situación que nos permita celebrar estas fiestas con totales garantías “.

La medida supone la suspensión de todas las actividades, tanto sociales, lúdicas como religiosas, de las Fiestas Mayores del 2021.

 

 [:ca]L’Ajuntament de Cullera ha decidit, d’acord amb la resta d’agents i entitats civils i religioses implicades, suspendre les Festes Majors de Cullera de l’any 2021 així com ajornar la celebració del Certamen Nacional de Bandes ‘Ciutat de Cullera’. Tots dos esdeveniments se celebren tradicionalment a la primavera.

“Una decisió que va en la línia de tot el que estem fent des de l’inici de la pandèmia que és previndre i prendre totes les mesures necessàries perquè els riscos siguen els mínims”, ha explicat l’alcalde de la localitat, Jordi Mayor.

Cal assenyalar que la celebració d’ambdós esdeveniments locals suposen un atractiu que sempre acumula un gran nombre de visitants, unes massificacions que a hores d’ara no són recomanables a causa de la crisi sanitària actual tant al municipi com a la resta del territori nacional.

Es tracta del segon any consecutiu que el consistori es veu obligat a suspendre les Festes Majors i ajornar el Certamen ‘Ciutat de Cullera’ com a conseqüència dels efectes que està provocant la pandèmia de la Covid-19.

De fet, Mayor ha manifestat que l’any passat estàvem en un confinament total i ara les dades que tenim tampoc són tan bones com per a pensar que en els mesos més immediats estarem en disposició d’estar en una situació que ens permeta celebrar estes festes amb totals garanties.

La mesura suposa la suspensió de totes les activitats, tant socials, lúdiques com religioses, de les Festes Majors del 2021.[:]

CatalanSpanish