[:es]Detienen a una pareja en Xirivella por retener en su domicilio al contratista que les hacía una reforma[:ca]Detenen a una parella a Xirivella per retenir en el seu domicili al contractista que els feia una reforma[:]

Le amenazaron de muerte para que les devolviera el dinero de la reforma porque no estaban conformes.

[:es]Agentes de la Policía Nacional han detenido en Xirivella a una pareja, un hombre y a una mujer de 37 y 40, respectivamente como presuntos autores de un delito de detención ilegal y otro de amenazas, tras al parecer mantener retenido en su domicilio al contratista que les hacía la reforma en casa, amenazándolo con matarlo si no les devolvía el dinero de la misma.

Los hechos ocurrieron sobre las once y media de la mañana de ayer, cuando los agentes que realizaban labores de prevención fueron alertados por la Sala del 091 para que se dirigieran a una vivienda de Xirivella, donde al parecer unas personas retenían en su domicilio a otra amenazándole de muerte.

Los policías se presentaron en el lugar donde localizaron a un hombre que manifestó ser el compañero de trabajo de la víctima y que ésta le había llamado por teléfono ya que lo tenían retenido en la vivienda amenazándolo de muerte.

En ese momento se presentó en la calle una mujer manifestando que era la clienta y que ella y su marido tenían problemas con el contratista que les había estafado 9000 euros, por lo que los agentes subieron a la vivienda para poder aclarar los hechos.

Para acceder al domicilio, tuvo que abrir con llave ya que estaba echada, localizando a ambos varones en el interior, manifestando el contratista que en un momento dado el otro hombre le había arrebatado su teléfono, observando los agentes como el sospechoso lo tenía en su mano.

La patrulla averiguó que la víctima había acudido al domicilio de la pareja ya que le querían comentar algunos puntos de la reforma y una vez allí cerraron la puerta con llave para que no pudiera salir, comenzando a amenazarle, muy agresivos, exigiendo el dinero que le habían pagado por la reforma.

Finalmente, los policías tras realizar una serie de comprobaciones detuvieron a la pareja como presunta autora de los delitos de detención ilegal y amenazas. Durante el tiempo que la patrulla policial estuvo en el domicilio el sospechoso no dejó de proferir insultos y amenazas a la víctima que se encontraba muy asustada.

Los detenidos, uno de ellos con antecedentes policiales, han pasado a disposición judicial.[:ca]Agents de la Policia Nacional han detingut a Xirivella a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, respectivament com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de pel que sembla mantenir retingut en el seu domicili al contractista que els feia la reforma a casa, amenaçant-lo de matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí d’ahir, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un habitatge de Xirivella, on pel que sembla unes persones retenien en el seu domicili a una altra amenaçant-li de mort.

Els policies es van presentar en el lloc on van localitzar a un home que va manifestar ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que ho tenien retingut en l’habitatge amenaçant-ho de mort.

En aqueix moment es va presentar al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu marit tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, per la qual cosa els agents van pujar a l’habitatge per a poder aclarir els fets.

Per a accedir al domicili, va haver d’obrir amb clau, ja que estava tirada, localitzant a tots dos homes a l’interior, manifestant el contractista que en un moment donat l’altre home li havia arrabassat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia a la seua mà.

La patrulla va esbrinar que la víctima havia acudit al domicili de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una vegada allí van tancar la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma.

Finalment, els policies després de realitzar una sèrie de comprovacions van detenir a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial va estar en el domicili el sospitós no va deixar de proferir insults i amenaces a la víctima que es trobava molt espantada.

Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.[:]

CatalanSpanish