[:es]El popular Raúl Llobet nuevo alcalde de Teulada-Moraira[:ca]El popular Raúl Llobell nou alcalde de Teulada-Moraira[:]

Després de la moció de censura presentada per PP i els dos ex edils socialistes, Llobell ha sigut proclamat nou alcalde amb 9 vots a favor.

AVL

[:es]Tras múltiples desaveniencias y plenos cargados de polémica y reproches, Raúl Llobell (PP) ha conseguido proclamarse alcalde en Teulada-Moraira tras la moción de censura presentada por su partido, con apoyo de los dos ediles socialistas, Héctor Morales y Alejandro Llobet, expulsados del PSOE precisamente por apoyar la moción, lo que la cúpula socialista ha considerado como un hecho muy grave. No obstante, Morales ha explicado que “la expulsión no es en firme porque, atendiendo a la ley aún están en plazo para presentar alegaciones”. 

El resultado de la votación de la moción de censura ha sido el esperado, 9 votos a favor y 7 en contra. Al obtener la mayoría absoluta, el presidente de la mesa ha informado que la moción de censura ha prosperado y ha anunciado que el nuevo alcalde es Raúl Llobel, del Partido Popular. Llobel ha hecho el juramento correspondiente entre aplausos y salidas de la sala de alguno de los miembros del anterior equipo de gobierno. 

“Hoy comienza una nueva etapa con políticas sociales, fomento de la cultura, de las fiestas y tradiciones, del cuidado de Medio Ambiente. Y por supuesto, seguiremos luchando contra la pandemia”, ha señalado Llobel.

“Asumo esta alcaldía con el objetivo de promesas realistas. Nos comprometemos a escucharos para resolver los problemas de la ciudadanía y prestar servicios públicos de calidad”

El nuevo alcalde afirma que seguirán trabajando para todos, como han hecho durante 2 años desde la oposición. “Daremos a Teulada-Moraira un gobierno estable, queremos una Teulada-Moraira que vuelva a brillar, limpia, accesible y que ayude a todos los empresarios afectados por la pandemia”, ha asegurado.

Tras su discurso como nuevo alcalde, Rosa Vila le ha entregado el bastón de mando del Ayuntamiento.[:ca]Després de múltiples disputes i plens carregats de polèmica i retrets, Raúl Llobet (PP) ha aconseguit proclamar-se alcalde a Teulada-Moraira després de la moció de censura presentada pel seu partit, amb suport dels dos edils socialistes, Héctor Morales i Alejandro Llobet, expulsats del PSOE precisament per donar suport a la moció, la qual cosa la cúpula socialista ha considerat com un fet molt greu. No obstant això, Morals ha explicat que “l’expulsió no és en ferma perquè, atesa la llei encara estan en termini per a presentar al·legacions”.

El resultat de la votació de la moció de censura ha sigut l’esperat, 9 vots a favor i 7 en contra. En obtenir la majoria absoluta, el president de la mesa ha informat que la moció de censura ha prosperat i ha anunciat que el nou alcalde és Raúl Llobel, del Partit Popular. Llobel ha fet el jurament corresponent entre aplaudiments i eixides de la sala d’algun dels membres de l’anterior equip de govern.

“Hui comença una nova etapa amb polítiques socials, foment de la cultura, de les festes i tradicions, de la cura de Medi Ambient. I per descomptat, continuarem lluitant contra la pandèmia”, ha assenyalat Llobel. “Assumisc esta alcaldia amb l’objectiu de promeses realistes. Ens comprometem a escoltar-vos per a resoldre els problemes de la ciutadania i prestar serveis públics de qualitat”, ha dit.

El nou alcalde afirma que continuaran treballant per a tots, com han fet durant 2 anys des de l’oposició. “Donarem a Teulada-Moraira un govern estable, volem una Teulada-Moraira que torne a brillar, neta, accessible i que ajude a tots els empresaris afectats per la pandèmia”, ha assegurat.

Després del seu discurs com a nou alcalde, Rosa Vila li ha entregat el bastó de comandament de l’Ajuntament.[:]

- Advertisement -
CatalanSpanish