[:es]Un trabajador herido por un accidente laboral en una empresa de Albuixech[:ca]Un treballador ferit per un accident laboral en una empresa d’Albuixech[:]

Un hombre de 60 años ha resultado herido esta mañana tras sufrir un accidente laboral y quedar atrapado por una máquina en una empresa de Albuixech.

AVL

[:es]Un hombre de 60 años ha resultado herido esta mañana tras sufrir un accidente laboral y quedar atrapado por una máquina en una empresa de Albuixech.

A las 8 horas ha entrado aviso al CICU mediante el que se alertaba del accidente laboral. El CICU ha movilizado una unidad del SAMU y médico de Atención Primaria.

Los servicios médicos han asistido al hombre de 60 años por traumatismo torácico.

Tras la asistencia el hombre ha sido trasladado al hospital Intermutual de Levante de San Antonio de Benagéber en la ambulancia de soporte vital avanzado.[:ca]Un home de 60 anys ha resultat ferit este matí després de patir un accident laboral i quedar atrapat per una màquina en una empresa d’Albuixech.

A les 8 hores ha entrat avís al CICU mitjançant el qual s’alertava de l’accident laboral. El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i metge d’Atenció Primària.

Els serveis mèdics han assistit a l’home de 60 anys per traumatisme toràcic.

Després de l’assistència l’home ha sigut traslladat a l’hospital intermutual de Llevant de San Antonio de Benagéber en l’ambulància de suport vital avançat.[:]

- Advertisement -
CatalanSpanish